0.00 lei

No products in the cart.

0.00 lei

No products in the cart.

AcasăÎntrebări utile

Întrebări utile

toate întrebările și răspunsurile despre invitații le găsiți mai jos. pentru alte detalii suplimentare, îmi puteți scrie un mail la otilia@invitatiiflorale.ro

cum plasez o comandă?

  • intrați pe modelul dorit
  • adaugă produsul în coș și urmează pașii pentru finalizarea comenzii
  • în funcție de varianta de plată bifată, voi reveni cu factura proformă

ce se poate personaliza la un model de invitație?

  • modificarea fontului
  • modificarea culorii fontului
  • modificarea cartonului
  • modificarea culorii plicului
  • adăugarea/înlăturarea unor accesorii (interior plic, invelitoare translucidă, sigiliu, panglică, șnur). Accesoriile suplimentare se vor taxa ulterior.

Acest serviciu de personalizare este gratuit și este valabil pentru modelele deja existente.

există o cantitate minimă de invitații?

Numărul minim de invitații pe care le pot lucra pe comandă este de 50 de exemplare. De asemenea, în cazul produselor personalizate, suma minimă de comandă este de 300 lei.

cu cât timp înainte trebuie să comand invitațiile?

Pentru a ne asigura că pot lucra modelul dorit de voi, vă rog să plasați comanda cu cel puțin două luni înainte de data la care vă doriți să le împărțiți. Fiindcă acord o atenție sporită fiecărei comenzi în parte, pot lucra un număr limitat de invitații pe an. Pentru mine este importantă calitatea și nu cantitatea.

cât durează comanda?

În aproximativ 2 zile lucrătoare de la plasarea unui comenzi de invitații o să primiți pe email, schița digitală a acesteia, pentru a vedea încadrarea textului și corectitudinea datelor care apar.

Termenul de producție vi-l pot comunica în funcție de modelul ales, pentru a lucra cu atenție, fără grabă și la cea mai bună calitate. Termenul maxim de producție este de 14 zile lucrătoare.

cum se livrează comanda?

Invitațiile sunt ansamblate, ambalate și expediate prin curier rapid către adresa indicată de dumneavoastră.

Costul transportului va fi suportat de către client și este de 25 lei/colet. Livrarea durează în general  24h din momentul în care sunt trimise. Nu răspundem pentru eventualele întârzieri cauzate de firma de curierat.

cum se poate plăti?

După primirea schiței digitale și confirmarea acesteia, voi pregăti o factură de avans cu plata în contul firmei. Valoarea acesteia va fi de 50% din totalul comenzii.

După ce plata este făcută, comanda va fi dată în lucru.

Diferența de plată se poate achita tot prin transfer bancar sau cu ramburs la curier.

invitațiile pot fi returnate?

Fiind produse 100% personalizate, invitațiile nu sunt returnabile. Voi lucra cu voi până când sunteți mulțumiți de macheta finală. Deoarece comandați invitații personalizate, toate comenzile sunt finale. Restituirile nu se acordă pentru diferențele de culoare dintre macheta digitală și produsul imprimat, sau erori gramaticale/ortografice care nu sunt din vina noastră. Nu sunt responsabilă pentru eventualele greșeli neobservate pe “bunul de tipar” (schița digitală).

culorile sunt diferite față de mostra digitală. de ce?

Vă rog să luați în calcul că pot exista diferențe de culoare între macheta digitală la produsul fizic/tipărit.

Acest lucru se întâmplă pentru că:

  • toate ecranele sunt calibrate în mod diferit. Fac tot posibilul pentru a mă asigura că nuanțele se potrivesc cu rezultatul imprimat/produsul fizic, dar eu nu pot vedea ceea ce vedeți voi pe ecran.
  • pot fi mici difențe și de la lumină, deși pozele de pe site nu sunt modificate/prelucrate intens.

pot comanda și restul papetăriei de eveniment?

Sigur! Lucrez cu drag plicuri de bani, meniuri, numere de masă, afiș cu așezarea invitaților la mese, carduri cu urări pentru miri, mesaje de întâmpinare pentru invitați.

Pentru mai multe detalii va rog să îmi scrieți un email la adresa: otilia@invitatiiflorale.ro sau un mesaj pe pagina de Facebook.

comenzile se pot face și telefonic?

Pentru a nu omite din detalii, comenzile se plasează fie prin formularul de comandă, fie prin email la adresa otilia@invitatiiflorale.ro.

care sunt soluțiile dacă există vreo greșeală de tipar?

  • dacă există o greșeală de tipărire din vina mea (textul tipărit pe invitație diferă față de ultima machetă digitală pe care clientul și-a dat acordul de print), invitațiile vor fi retipărite pe cheltuiala mea, iar clientul nu va trebui să mai plătească nimic.
  • firma nu poate fi trasă la răspundere pentru realizarea defectuoasă a unei comenzi decât în limita valorii comenzii respective. Acest lucru înseamnă fie returnarea sumei achitate fie refacerea comenzii.
  • dacă eroarea s-a produs din cauza transmiterii incorecte sau incomplete a datelor de către client, sau dacă eroarea exista pe macheta pe care clientul și-a dat “Bunul de Tipar”, acesta va achita suma aferenta noii comenzii, inclusiv transportul, dacă acesta dorește refacerea comenzii. Se consideră că este vorba de o nouă comandă, cea în care s-a produs eroarea fiind deja onorată și acoperită de OUG 34/2014, art. 16, lit. C.

textul invitației poate fi scris în mai multe limbi?

Sigur! Îmi puteți trimite textul scris de voi în limba dorită și eu îl voi așeza pe invitație. Costul este de 30 lei/modificare.

am rămas fără invitații. se pot face completări?

Eu recomand mirilor să își ia o marjă de 10, 20 de exemplare în plus pentru situațiile neprevăzute. Dacă totuși mai este nevoie de o completare, cantitatea minimă este de 30 de invitații.